1393-10-19 16:58
3420
1
8520
حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی؛

تذکر دادستان مرکز استان به امور اراضی گلستان / چرا برخی تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش نکرده‎اند !!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: به امور اراضی استان نسبت به اینکه چرا برخی تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش نکرده‎اند، تذکر داده‎ایم.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‎الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی اظهار کرد: به مسئولان امور اراضی جهاد کشاورزی استان دستور داده‎ایم در کوتاه‎ترین زمان ممکن همه تخلفات در روستای زیارت را به دادستانی گزارش کنند.

وی با تاکید بر ادامه روند تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستای گردشگری زیارت گرگان تصریح کرد: حکم قلع و قمع این بناها که به صورت غیرمجاز در زمین‎های کشاورزی روستای زیارت احداث شده‌اند با تقاضای امور اراضی استان از مدت‎ها پیش صادر شده اما بنا به دلایلی بر زمین مانده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه 100 پرونده قلع و قمع در اجرای احکام کیفری قرار دارد که قرار شده با هماهنگی ادارات و نهادها هفته‎ای پنج تخریب انجام شود، افزود: در این راستا این هفته نیز پنج ساختمان غیرمجاز در زیارت تخریب شد که یکی از این ساختمان‎ها متعلق به یک کارمند بازنشسته جهاد کشاورزی بود.

حقی با بیان اینکه پیش از اجرای حکم، بارها به صاحبان این بناها اخطار داده می‎شود، تصریح کرد: در صورتی که صاحبان بنا اقدام به تخلیه و تخریب بنا نکنند، در زمان اجرای حکم، هزینه تخلیه و تخریب از متخلفان گرفته می‎شود.

وی در پاسخ به افرادی که نسبت به تخریب موردی این بناها در روستای گردشگری زیارت اعتراض داشتند، نیز گفت: فعلا بناهایی تخریب می‎شوند که امور اراضی استان، گزارش تخلف آنها را به دادستانی ارائه کرده‎ است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه به امور اراضی استان نسبت به اینکه چرا برخی تخلفات را گزارش نکرده‎اند تذکر داده‎ایم، تاکید کرد: به مسئولان امور اراضی جهاد کشاورزی استان دستور داده‎ایم در کوتاه‎ترین زمان ممکن همه تخلفات در روستای زیارت را به دادستانی گزارش کنند.

حقی تصریح کرد: پیش از این درباره گزارش تخلفات ساخت و ساز در روستای «توشن» نیز به امور اراضی تاکید کرده بودیم که امور اراضی فقط در رو روز گذشته 116 ساخت و ساز غیرمجاز را به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان گزارش کرده است.

وی تعداد آرای قلع و مانده در واحدهای اجرای احکام کیفری استان را که مدت‎هاست ادارات متولی به بهانه نداشتن امکانات و ابزارآلات اجرا نکرده‎اند نیز 400 پرونده اعلام کرد و گفت: در رایزنی‎هایی که با دادستان‎های دیگر شهرهای استان داشته‎ایم قرار شده به تدریج این احکام نیز، اجرا شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد افراد با دور زدن قانون به زمین‎های کشاورزی و اراضی ملی و منابع طبیعی دست‎اندازی کنند. / روابط عمومی دادگستری کل گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.